tisdag 14 augusti 2012

Bilder

Ett utav mina favorit kort på Oliver som jag tagit är då han ligger på fårfällen och suger på sin tå, så kände att jag ville prova ta ett liknande kort även på Hanna :)





Då jag väntade Oliver gick jag igenom en låda med grejor från då jag var liten. Då kunde jag inte plocka fram de små klänningarna/rosa kläderna jag haft då jag var liten. Och nu då vi fick Hanna så hade jag helt glömt bort den lådan! Var uppe på vinden för några veckor sen, och hittade just den där lådan, och så glad jag blev då jag såg att det fanns ett par kläder i stl 68 och 80, så det finns några hon hinner ha! Tyvärr var 2 par jätte söta sparkbyxor aldelens för små redan. Det är kul att få se Hanna ha något som jag hade på mig då jag var liten, även om det är väldigt svårt att förstå att jag varit så liten en gång i tiden!



Inga kommentarer: