fredag 24 juni 2011

Tivoli

Förra helgen var vi till Axels Nöjesfält som fanns här i Umeå i 1-2 veckor (?). Oliver tyckte såklart det var jätte roligt! Åka luftballongen och mask-tåget som Oliver kallade den (en liten bergochdalbana) Tyvärr går det av någon anledning inte att lägga upp filmen från mask-tåget, men luftballongen har vi både kort och liten filmsnutt.



Är ju midsommarafton idag, men vi kommer att fira i morgon istället då farmor och Kalle kommer hit. Men i morse då jag och Oliver steg upp kunde vi inte låta bli att gå ut och plocka blommor, trots det trista regniga vädret. Jag har alla somrar då jag växt upp plockat blommor på midsommarafton, så den traditionen vill jag fortsätta med!

Den stora buketten plockade jag och oliver den lilla.

Bara en vecka kvar tills en månads semester nu!!

Inga kommentarer: