onsdag 7 juli 2010

Vänner

I förra veckan var mormor och morfar barnvakt och vi for ner Downtown och träffade några av mina vänner från High School (Michelle, Jane och Angela med respektive/barn). Mycket trevligt att träffas!! Vi brukar försöka träffas ca varannat år iaf. Den här gången valde vi att äta på Tsunami sushi, mycket gott!! men jag lärde mig att ål hade jag klarat mig utan ;)

Igår kom Katie med sina barn Emily, Flynt och Hunter och hälsade på. Självklart skulle det badas vilket alla barnen verkligen uppskattade! Istället för Hunter (uttalas Hunner) kallade Oliver honom Honey :)
Emily och Oliver

I fredags tog vi en tur till Charlotte, bla. var vi till ett shoppingmall där vi hittade en liten karusell. Oliver tar det på största allvar att köra tåget och har noga koll på att styra. Men varje varv måste man vinka till åskådarna morfar och pappa
Oliver gillar verkligen MacDonalds nya Mocha Frappé Kaffe :)
Oliver kan "simma"!!!! igår köpte vi flytgrejer till hans armar, och han klarar av att trampa vatten så han tar sig framåt! och han håller huvudet fint ovanför vattenytan hela tiden. Verkligen skillnad från första dagen vi kom och han var rädd för att ens känna på vattnet!
Oliver, Emily, Flynt och Hunter blåser såpbubblor

Inga kommentarer: