lördag 14 november 2009

Har ända sen Oliver var i magen träffat ett gäng tjejer i stort sett en gång i veckan. Blir dock allt mer sällan nu när barnen inte kan tas med på café. Igår var mamma ute och åt med ett par av de tjejerna (barnfitt) på TC och innan tog vi ett glas på Bishops. Mycket gott och mycket trevligt!
Passade på att ta lite kort på mig och Oliver innan jag for iväg.


"Dää"

Medans jag gjorde mig i ordning och sminkade mig så fick Oliver busa i badrummet tillsammans med mig. Så här blev resutlatet :-)

Skanska ringde igår och ville att vi skulle komma förbi huset. De hade lite frågor om hur vi ville ha kaklet i badrummet. Blir lite nervös då vi ska få flytta in 18e december och det fortfarande ser ut såhär! (se bild nedan) Men jag gissar att det bara rasslar till på slutet.

Inga kommentarer: