fredag 22 maj 2009

Busiga killen

Oliver somnade i pappas famn vid läggdags, men så fort han lades ner i sängen så vaknade han. Så Håkan lämnade honom i sängen i hopp om att han skulle somna själv (har hänt förut). Men då jag kom in så var han allt annat än sovande :) Han hade vänt sig ett kvarts varv och låg tvärs över sängen, sprattlade som aldrig för och större leende än vad han gav mig då jag kom in får man nog leta efter :)


Oliver gillar verkligen hans ärvda hoppgunga från Maximilian. Leksaken är på den är helt klart det bästa med den!


Här har Oliver på nått vis fått tag i babygymet och dragit det över gåstolen. Bra man är målmedveten då man har bestämt sig vilken leksak man vill leka med :)


Suddigt kort, men jag tyckte det var så sött på min glada kille, så den bilden fick hänga med den med.

Inga kommentarer: